Iskola nyitvatartása

Hétfő - Péntek: 7-18

Nagyvisnyói kirándulás 6.b

tabor1

2015.10.26 – 27. (őszi szünet első két napja)

Nagyvisnyótól kb. 3 km-re helyezkedik el a Nagyvisnyói Boróka tábtabor2or. Ott volt a szállásunk. Reggel 8:00-kor volt találkozó az egri Autóbusz pályaudvaron, onnan indult a busz. A busz kb. 8:45-re ért a tábor előtti elágazáshoz, onnan 10-15 perc sétával értük el úti célunkat, ott elfoglaltuk a szállást. Lecuccoltunk.

foci1 tollas1

1 óra szabad játék, evés-ivás után nekiálltuk feltúrázni a Dédesi várhoz, ami kb. 1.5-2 óra séta.

tura1tura2

tura3tura4

Amikor visszaértünk 5-6 fiú elment fát gyűjteni az esti tábortűzhöz. Amikor már a fiúk is elfáradtak akkor ők is bementek a házakba melegedni. Fél óra múlva elkészült a vacsora,  virsli. Vacsora után kinyitott a büfé is, de a fiúk visszamentek fát gyűjteni, a többiek fociztak, játszótereztek. Lassan elkezdett sötétedni. Fellobbant a tábortűz is.Nem tudtunk menni éjszakai túrára, mert 16:00-9:00 vadászat volt. Ehelyett „horror” estét tartottunk. Vacsora, utána beltéri vetélkedők és játékok voltak 22:00-ig. 22:00-kor volt takarodó.Reggel nagyjábol 8:00 volt kelés, utánna reggeli. 1 óra szabad foglalkozás, 11:00 kor elment a csapat a szemközti farmra és ott megnéztük az állat etetést. Utánna a fiúk megint mentek fátgyűjteni az ebéd elkészítéséhez. Az ebéd kb. 13:00-ra készült el. Ekkor már mindenki nagyon éhes volt.

kaja1 kaja3kaja2

Ebéd után egy kis játék, utána elkezdtünk összepakolni. Összepakolás után a maradék időben folytattuk a vetélkedőt amit este abbahagytunk.

jatek4 jatek3

16:30 kor indult  a busz vissza Egerbe. 17:00 kor mindenki épségben, egészségben, boldogságban, fáradtan tért vissza a pályaudvarra.