Iskola nyitvatartása

Hétfő - Péntek: 7-18

Tisztelt Szülő! Tisztelt Törvényes Képviselő!

Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú „Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára” című projekt keretében gyermeke által átvett notebookot a tanulói jogviszony lejártával vissza kell adniuk gyermeke intézményében. A projekt felhívása értelmében ugyanis azoktól a diákoktól, akiknek tanulói jogviszonya véget ér, vissza kell venni a személyes használatra kiosztott eszközöket.

Fentiek értelmében MINDEN 8. évfolyamos tanulónak le kell adnia az eszközt a KRÉTA rendszerben megküldött időpontban.

Azoknak a 8. évfolyamos diákoknak, akik ugyanazon intézményfenntartó másik köznevelési intézményében folytatják középiskolai tanulmányaikat azoknak is be kell mutatniuk az intézményben a notebookot, de egy nyilatkozat aláírását követően visszakapják használatra a gépet.

A notebook visszaadása során kérjük, hogy az alábbiak figyelembevételével járjanak el:

  1. ) A notebookot, egeret, töltőt, táskát tiszta, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban kell visszaadni, ezért kérjük, hogy gondoskodjanak az eszköz megtisztításáról, a gyermeke által elhelyezett matricák és a notebookra került fájlok eltávolításáról. Fontos, hogy a notebook hátoldalán található, két darab vonalkódos matricát, valamint a projekt nevét és adatait tartalmazó matricát ne távolítsák el az eszközről!
  2. ) Kérjük, hogy a notebookot állítsák vissza gyári alaphelyzetbe az ITT olvasható, vagy az alábbi útmutató alapján:
    Windows 11 esetén a visszaállítás és a felhasználói fiók törlése: a „Gépház – Rendszer – Helyreállítás – PC alaphelyzetbe állítása – Minden elem eltávolítása” menünél lehetséges. Így eltávolíthatjuk a felhasználó fájljait és a rendszert alaphelyzetbe állíthatjuk.
  3. ) A notebookot minden tartozékával együtt szükséges visszaadniuk, tehát kérjük, gondoskodjanak a töltő, a táska és az egér leadásáról is. A papírdoboz nem szükséges. Elhagyott, megrongálódott tartozékok pótlásáról a törvényes képviselő köteles gondoskodni.
  4. ) A notebook visszaadására hozzanak magukkal személyazonosító okmányokat, mivel azokat az intézményi visszavétel során ellenőrizni szükséges.
  5. ) A notebook visszaadásakor úgynevezett visszavételi jegyzőkönyv készül, amelyet aláírhat gyermeke törvényes képviselőjeként Ön, illetve az Ön meghatalmazásával más személy (akár az időközben nagykorúvá vált gyermeke) is.
  6. ) Kérjük, hogy az átvételi eljárást legyenek szívesek meggyorsítani azzal, hogy az alábbi adatokat kiírják:
    • IKT eszköz gyári száma: A notebook alján található, halvány sárgával van belevésve a gépbe (5CF… kezdetű)
    • IKT eszköz leltári száma: A notebook alján található fehér matricán (RRF-1234567 formátumú)
    • IKT eszköz műszaki (TESZEK) azonosítója: A notebook alján található szürke matricán. 3 betű, 4 szám (BAF-1234)

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy amennyiben a visszaadásra kerülő eszközről a visszaadás során kiderül, hogy meghibásodott és/vagy nem működőképes, erről kárfelvételi jegyzőkönyvet kell készíteniük az intézményben.

Amennyiben a notebook időközben eltűnt vagy a törvényes képviselő azzal nem számol el, az intézmény/fenntartó megteszi a szükséges jogi lépéseket. Tekintettel arra, hogy a notebook átvételekor a törvényes képviselő az Átadás-átvételi nyilatkozat aláírásával készfizető kezességet vállalt – a tanuló nagykorúvá válásától függetlenül – a tanuló által az IKT-eszközben okozott károk megtérítésére kötelezett.

Szíves együttműködését a notebook visszaadásával kapcsolatban ez úton is köszönjük.

Mellékletek: